Bonzo

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Bonzo - 2 oktober 2009 21:10


Nu går det undan, vi är redan inne i oktober...

Hösten är här på riktigt nu.. har varit några underbara mornar med soluppgång och frost i gräset!!

Nog märker tvåbentingarna att jag får mer o mer energi ju svalare det blivit ute...

De var nog lite små oroliga att jag skulle bli mitt "gammla jag" igen.... alltså den rätt trotsiga o jobbiga Bonzo när värmen försvann och jag orkade mer.

Men så har det inte blivit utan jag har lugnat ner mig för "alltid".


Tvåbentingarna har jobbat rätt mycket i veckan, o en kväll åkte husse o jag iväg för att spana lite på vitvaror till det nya köket.

 Blir lite svårt att få tid till allting eftersom de jobbar så oregelbundna tider....

Men det måste ju gå på något sätt!

Bilen är iallfall hämtad efter reconden, och sååå fin den blev både in och utvändigt!

Vi har ju även blivit bortskämmda och fått låna Chrilles bil under tiden våran var inlämmnad, vilket tvåbentingarna tackar så mycket för!! Ni ska ju inte tro att jag sätter mig i en Saab, tok heller, tvåbentingarna har fått åkt själva i denGlad 



I helgen är tvåbentingarna lediga och en del av dagen imorgon skall tillbringas på Ikea och försöka komma mot slutet av köksplaneringen.

När de endå är ute och far så blir det lite fler stopp för att leta bänkskiva o kakel. Sist men inte minst köksmöbler och soffa!

Jag slipper som tur va följa med, jag ska tillbringa dagen med Lasse i Mesta istället!!


Nehe, roligare än såhär blir det inte idag!

Trevlig helg!




Ovido - Quiz & Flashcards