Bonzo

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Bonzo - 2 februari 2009 18:51


Jaha så har man fått en ny sovplats... köket.....

Matte säger att det dröjer nog inte många nätter innan jag får komma tillbaka till sköna sovrummet och sova, för det går åt rätt håll med snarkandet!!

Jag brukar iaf få somna i sovrummet med tvåbentingarna, men när jag snarkar för mycket så blir jag utflyttad i köket.

Vaknade vid sex imorse att hussen satt på golvet brevid mig, blängde lite förvånat på honom, sen började han slita och knuffa på mig... Ok, ok... jag lägger väl mig på rygg om nu hussen vill klia mig på magen klockan sex på morgonen, mysigt...

Men hussen var inte helt nöjd, utan drog omkring mig på golvet medans jag låg på rygg, konstig lek.

Rätt som det var kom matten oxå uppstudsandet ur sängen, hon började oxå böka med mig, fattar inte varför de båda ville klia mig på magen, men jag gillar ju magklining passade oxå på att spreta lite extra med benen.


Tydligen hade jag missförstått allt.... de ville inte klia mig på magen, utan skicka ut mig i köket. Till slut fick jag lov att masa mig upp o traska ut i köket och fortsätta snarka där.

Men då var det ju bara några timmar kvar tills vi skulle upp.


Eftersom jag inte haft några andra konstiga symptom så är det nog inget allvarligt.

Hussen pratade med veterinären i fredags för att höra så att det inte var någon hundsjukdom som gick i krokarna, men vi kunde vara lugna och eftersom snarkningen är så mycket bättre nu så skall det inte vara någon fara för oss att åka till Sala.


Så om det inte händer något ytterligare så dyker vi nog upp i ringen och jagar ett rött band tillsammans med de andra!

Ovido - Quiz & Flashcards