Bonzo

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Bonzo - 16 februari 2009 14:25


Helgens dagar har jag spenderat hos husses mamma o Lasse.

Lördagen bjöd på underbart väder så då passade vi på att vara ute mycket, och i söndags vägrade jag gå in på eftermiddagen så jag låg ute i snön o myste tills husse kom vid femtiden.

Kvällarna har varit lugna, vi alla tre har varit ganska trötta..


Idag var matte ledig, o då brukar det ju kunna hända något skojj!! O det gjorde det idag oxå, Bus med bästa polaren Digger!

O det blev ju ännu roligare eftersom det är fullt av snö!!! Vi rejsade runt i lite drygt en timme, sen var jag helt slut...

Så det blev viloläge när jag kom in...


Fredag-lördag skall jag sova borta för andra gången i mitt liv....

Tvåbeningarna skall åka till Zelma Spa i Sunne, visserligen fick man ta med hund men jag får det bättre hos husses mamma o Lasse, ska bli spännande att få sova där. Brukar ju bara hänga där dagtid annars...


Ovido - Quiz & Flashcards