Bonzo

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Så jävla förbannad.

Av Bonzo - 24 mars 2010 21:42

Ja, det är sant.

Matte har varit hur arg som helst på husses chef.... Mmm.. ni läste rätt, Matte arg på HUSSES chef... hmmm borde väl vara husse som var arg på henne eller??!!??

Nu är det ju såhär att min matte har betydligt mycket lättare än hussen att stressa upp och bli irritterad och jävligt förbannad.

Visst har hussen oxå vart arg men kanske inte stört sig lika mycket som matten har av det...

Matte var så arg så att hon knappt kunde sova på en hel natt.

Ni funderar kanske på vad som hänt?

Det klassiska.... semestern.... Är väl kanske ganska vanligt på de flesta arbetsplatser att det blir vilda disskusioner om semestern.

Husse och hans chef får inte ha semester samtidigt, det finns ju alltid vissa semester veckor som är mer attraktiva än andra.... Det är ju då jävligt konstigt att husses chef ALLTID får de veckor hon vill...???... trots att man kör någon vartannat år variant.... Men när somaren närmar sig så verkar hon ha glömt bort att hon fick precis dom veckorna hon ville föregående år och då lovat att husse skall få de "bästa" veckorna nästa år...

Matte har lust att skriva ett väldigt fult ord om henne nu.... men eftersom det är min blogg så tillåter inte jag hur fula ord som helst.

Till saken hör att matte haft samma chef som husse för många år sen och har alltså en relation till kvinnan....


Hur som så får vi göra det bästa av situationen trots att det blir 2 veckor tidig semester och 2 veckor sen....


Till något mycket roligare nu!

Matte har fått nys om att "Nyköpingsutställningen"  i augusti är flyttat från Nyköping till Eskilstuna ;)

Om vi hade bott kvar i lägenheten så hade vi haft några minuters promenad till utställningen.

Förhoppningsvis är jag "hel och ren" då så vi kan vänstervarva :)


Någon hälta märks iaf inte av nu, så förhoppningsvis är jag veck dom bekymmrena för den här gången.


Husse o jag har vart lediga idag. Visserligen var hussen tvungen att åka några timmar till jobbet på eftermiddagen men var ju nästan lediga :)

Imorgon är det mattes tur att vara ledig, förhoppningsvis blir det vackert väder så vi kan vara ute och njuta...

 
 
Anna & Bonus

Anna & Bonus

26 mars 2010 20:07

Vaa? Nyköpingsutställningen flyttad till Eskilstuna i augusti? :) Matte hittar den inte på skk's internetanmälan... :/ Vart såg ni det? Imorrn har vi uppvärmning på Sollentuna Inoff inför Lilla Stockholm i påsk, ska bli skoj! :)
Jag har fått ett nytt halsband; halvstryp med tuffa nitar av märket Jokke så nu är jag såå cool! ;)
Ha det bra!
kram

http://bonusbus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards