Bonzo

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Tiden räcker inte till..

Av Bonzo - 30 oktober 2009 21:53


Nej, just nu är tiden rätt dyr...

Matte önskar att dygnet kunde bjuda på några extra timmar just nu... o jag önskar oxå att det fanns några extra timmar för mys och kel...

Men, men livet är hårt!


Idag är det bara två veckor kvar tills vi får nyckeln till husetGlad

Vilket då betyder att det är fyra veckor kvar tills vi flyttar in.


I veckan som kommer skall köket hämtas hem från Ikea.


Imorgon så har tvåbentingarna full upp, först skall de pröva lyckan och vara Loppisförsäljare... Allt som inte får följa med till huset skall försöka säljas för en billig penning!

Som tur är så verkar inte hundar vara välkomna in på Loppisen, så risken att de råkar sälja mig är inte så storSkrattande


På kvällen är det 30-års fest hos Kenneth.


Jag ska tillbringa dagen, kvällen och kanske natten i Mesta. Fast matte vill såklart att jag sover hemma.... Men vi får se vad klockan blir...

Hoppas såklart på fint väder så jag får ligga ute hela dagen...


På Söndag kommer mattes pappa, Kicki och farmor för att fira husse i efterskott på födelsedagen! Skall bli kul, tyvärr har vi ju ingen större ordning här hemma, och inget köksbord eller stolar kvar.. får tränga ihop oss i soffan :)


Vore underbart om solen ville komma fram på söndag så vi kan ta oss en riktig långpromenad... Med kameran!


Just det, kanske ska berätta att hussen, jag o Putte var ute på långprommis i veckan, två timmar var vi ute och gick!! Så jag är inte helt bortglömdFlört



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards