Bonzo

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Bonzo - 13 september 2009 19:38


Här hemma är tankarna upp o ner nu efter husköpet...

Tiden kommer att gå fort vi får nycklarna fredag den 13:e NovemberObestämd

Lägenheten har vi December ut enligt uppsägningen, men trots att vi ej inte sagt upp den på pappret så finns det redan intresserade och en av dessa vill ev ha lägenheten tidigare, så vi får se hur det blir!


Mer info kommer om huset när matte får lite mer tid....


Tänkte idag bjuda er på några bilder från veckan...


  


Matte påstår att det är SVÅRT att ta fina ståbilder på mig när hon och jag är själva ute på äventyr...

Jag tror oftast att vi ska leka följa john leken och följer matte i hälarna vart hon än går...

Hon ledsnar på mig och ställer upp mig... jag står fint ända tills hon hukar sig ner en bit bort för att knäppa kort, då kommer jag som ett spjutSkrattande


  

Jaga pinne kan vara ganska kul ibland.....


  

Hörru Matte!! Nu är det väl dags att gå hem igen va?!?!


Imorgon är matte o jag lediga så kanske kan bli en längre uppdatering då... nu är jag nämligen jätte trött eftersom tvåbentingarna tog en cykeltur med mig....

Matte är riktigt nöjd eftersom jag TRAVADE hela vägen, inga tjuvstopp eller andra påhitt!!














































Ovido - Quiz & Flashcards