Bonzo

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Bonzo - 23 september 2009 22:24


Efter helgens höga tempo fick jag ta igen mig lite i Måndags...

Fick några timmar för mig själv innan hussen kom hem från jobbet...


I Tisdags var det matte som slutade tidigt, så det blev en ordentlig skogspromenad.


Idag var båda tvåbentingarna lediga vilket nuförtiden verkar betyda fullt ös....

Husse var tidigt uppe för att hämta "farfar" i Kungsör, han skulle låna våran bil till Stockholm... matte o jag sov vidare tills han kom hem igen...

Frukost för tvåbentingarna innan det blev långpromenad i skogen...

Sen var det dags att skjutsa tillbaka "farfar" till Kungsör, stannade på husses jobb o käkade lunch, vi var de enda som utnyttjade uteserveringen Glad.


När vi kom hem stod städning på schemat, jobbigt när man måste flytta på sig hela tiden när matte springer runt med den vita med slangen.. aldrig får man vara ifred....

Sedan skulle balkongen tömmas på "skitsaker" som inte ska få följa med i flytten...

Blommorna har nu oxå gjort sitt!!


Sedan var det dags för fiskarna att få det städat... men något var inte som de brukar för matte håvade upp dem o la dem i en hink... o städade akvariet jättenoga.

De skulle tydligen flytta hem till en jobbarkompis till husse...


Sen har de röjt i tre skåp, slängt mer grejer som inte ska få följa med....


Jag hoppas för guds skull att åtminstone jag får följa med iaf!!! Trodde ju man satt säkert eftersom man ingår i kategorin "husdjur", men när fiskarna fick flytta blev man ju lite orolig...

Vem skulle liksom inte vilja köpa mig för en femhundring?!?!


O nu ikväll var vi till Kungsör igen, var en kille som skulle kolla på våran icke fungerande AC i bilen... nu verkar vi ha en väldans tur, var nämligen läckage men troligtvis behövs det bara bytas en O-ring!!


Imorgon är matte o jag lediga så jag kan tänka mig att något mer skåp/garderob ska rensas.... och hon borde rita lite på det nya köket så det kan bli klart nångång!!


Kameran var faktiskt med på skogspromenaden idag, MEN batteriet tog slut rätt fort... så matte har inte hunnit kollat om de blev nån bra bild.... kanske hinns med imorgon!


Ovido - Quiz & Flashcards