Bonzo

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Bonzo - 17 september 2009 22:32


Tvåbentingarna tycker att det ska bli riktigt skönt med en ledig helg....


Kommer nog bli fullt upp men de slipper iaf infinna sig på jobbet!


Imorgon efter jobbet var det tänkt att de skulle åka och mäta och planera det nya köket i huset, men nu när matte satte igång datorn hade hon fått mail från de nuvarande ägarna att de fått förhinder....:(

Trist, särskilt eftersom farfar och en kille till var inbokade att följa med + att tvåbentingarna tackat nej till en middag bara för det...

Men, men det är sånt som kan hända!

Hoppas att vi får komma en annan dag istället.


På lördag är det golftävling för tvåbentingarna medans jag ska vara i Mesta. Visserligen har husse sträckt sig och matte känner en början till förkylning så vi får se om de kan vara med o spela el inte...


På söndag är det sennenträff, o så ska vi till farfar och måla(?!:))

Så vi får se om det blir någon träff eller inte för oss... beror på hur mycket vi orkar med :)


Husse o jag har vart lediga idag men det har vart fullt upp!

Tidigt som attan drog han till tandläkaren, skjutsade matte till jobbet.

Sen fortsatte vi mot Kungsör, Jäkla Sudden vad jobbig han var idag.... försökte få husse att fatta att jag ville åka hem... men jag fick stå ut ett tag.

Sen lämnade han av mig hemma och åkte o käkade lunch med matte, sedan vidare till banken för att betala handpenningen på huset.

Sen var det tydligen dags för massage....


När han äntligen kom hem igen så drog vi till spåret i Odlarn.... mmmm det är sant!!!

Han tvingade mig att springa HELA spåret!!!

Phuuuu helt slut var jag när vi kom hem igen....


Nu börjar det bli dags att krypa till kojjs.....

Ovido - Quiz & Flashcards