Bonzo

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Bonzo - 14 april 2010 21:35

Idag har husse o jag vart i Kungsör och hälsat på Farfar, nu har ju även jag lärt mig att Sudden lever tillsammans med Farfar o Carola. Har lixom fått honom på köpet....

Husse skulle ta ut mig och Sudden på baksidan av affären.... Ni minns väl sist husse skulle ha koll på oss två när vi var på båten påväg till Danmark. Då gick han ju och spelade på spelautomaterna istället.

Denna gång slutade det med att jag sprang in på en grannes tomt som luktade väldigt gott...

Sudden han drog in på en annan grannes tomt, fråga inte mig vad han gjorde där, kanske har även han kommit på att det kan dofta väldigt gott. Kvar på Farfars tomt stod endast hussen.

Sen kommer han och sliter med mig, glädjedödare!!


När vi kom hem så hade även matte kommit från jobbet, så vi skulle ta en promenad alla tre.

Gäller och passa på medans det är så fint väder tycker tvåbentingarna..

Matte har ju sagt till hussen att det torkat upp väldigt bra i skogen, så det fick bli skogspromenad, JIPPI!!!


  

Torkat upp i skogen???


Matte måste väl ha sovit när vi gått i skogen den senaste tiden, inte ser man väl ut såhär om det torkat upp bra??

Till saken hör oxå att vi gick lite vilse... inget ovanligt.

De har fortfarande inte lärt sig till att hålla sig till stigarna vi känner till....


  


Vi passade på att pyssla lite i trädgården när vi kom tillbaka, husse krattade och matte grävde ner stenarna ni ser bakom mig på bilden.


Det hela slutade såklart med duschen för mig, inte nog med det, matte skulle klippa klorna oxå. Två dödstråkiga saker efter varandra, kanske är det bättre att matte håller sig på jobbet...










Ovido - Quiz & Flashcards