Bonzo

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Bonzo - 25 april 2010 21:21

Här hemma har det vart fullt upp som vanligt, är helt slut efter helgen.

Den har mest tillbringas i Mesta med Lasse eftersom tvåbentingarna har jobbat.


I fredags han vi med en sväng förbi Strömsholm för lite simning oxå..

Det knäppaste var att det bara var husse o jag som åkte....??

Men när jag kom in i väntrummet så stod matte där oxå :)

Jag blev sådär superduper glad tänk er, först helt galen för att jag skulle få simma och sedan står matte där oxå = Total lycka!!


Idag har matte vart på Västeråsutställningen men jag slapp följa med :) Lika bra det tyckte matte när hon såg underlaget, där kan vi snacka om att inte slösa med mattor. Matte hejjade fram Bonus till ett rött band.

Åsa´s Ebba placerade sig som trea i bästa tik med CERT!!! Stort grattis!!

Matte kunde inte se klart eftersom hon skulle åka o jobba...


Sen har jag gått in i matstrejk här hemma, inte så konstigt eftersom jag är så kär... Min söta lilla grannflicka...

Tvåbentingarna suckar när jag sätter mig i hörnet av tomten med nosen upp i vädret mot hennes håll.... Men de tröstar sig med att snart är det över... för denna gång.


Nu orkar jag inge mer idag...


Ovido - Quiz & Flashcards