Bonzo

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Bonzo - 17 juni 2010 21:41

2 dagar kvar för matte.....

3 dagar kvar för husse.....

Sen är det SEMESTER :)


Tvåbentingarna ser verkligen fram emot lite ledighet, och jag gillar ju att ha dom hos mig, så vi ser alla fram emot kommande 2 veckor.


Troligtvis blir det en sväng till Strömstad några dagar oxå, om vädret tillåter.


Igår fick jag besök....

4 tjejer o killar stod rätt som det var inne på våran tomt och ville klappa mig...

Ehhh ok sa hussen...

Det hela slutade med att de ville gå på promenad med mig...

Vad tror ni hussen sa då?

-Ja, det kan ni väl. Men ni får gå upp mot skogen och inte ner på stora vägen...

Så jag och resten av gänget traskade iväg, snart nog insåg hussen att det kanske inte var den bästa idén.

Så han gick och ställde sig utanför tomten för att kika efter oss, efter en stund såg jag honom.

Det är ju klart att jag hellre är med husse än med ungarna, så jag tog fart och satte fullt krut mot hussen... Stackars barnen tyckte inte alls det var skoj.


Men idag när Eva kom för att ta med mig på en promenad, så kom "gänget" igen och frågade om de fick gå ut med mig.

Men Eva ville ju gå med mig så det blev inget av, men när vi kom tillbaka så fick ungarna klappa mig iaf...


Matte kommer att bli galen om de ska springa här hela sommaren, det som är värst är att de traskar in genom grinden helt själva...

Men matte är inte alltid lika snäll som hussen så en vacker dag(snart) så kommer hon att säga ifrån.


Herregud, vi ska ju ha semester. Kan inte ha ungar springa här varje dag då ;)

Tråkigt nog har inte ungarna fattat att de ska ha godis med till mig, om de har det så kan jag faktiskt tänka mig att gosa en lite längre stund...

Ovido - Quiz & Flashcards