Bonzo

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Bonzo - 15 juli 2008 18:40


Nu har jag blivit så stor så jag kommit på att man kan ligga i sängen och soffan även fast inte husse o matte är där.

Varför skall man ligga på golvet för när soffan el sängen är ledig?

Husse o matte håller inte riktigt med mig...

Häromdagen när husse var ute o vattnade på balkongen passade jag på att mysa lite i sängen, men han kom på mig o jag fick hoppa ner....

Imorse testade jag matte... fast då låg jag i soffan när hon kom ut från badrummet... åkte ner då oxå...


Idag slutade både husse o matte jobba klockan två, härligt!

Tog en promenad på Balsta så jag kunde härrja fritt, jag försökte leka få fart på husse o matteleken... men vad jag än gjorde så dissade dom bara mig, de blev inte ens arga när jag skällde och hoppade o naffsade på dem, de bara satt o glodde åt ett annat håll.

Så efter en stund fick jag lägga ner.. trist!!


Varit på djuraffären o köpt godis o mat till mig, eftersom vi inte vet om mitt foder finns i Strömstad.

När man köper fodret där får man välja något hundtillbehör, idag kunde man välja på Matunderlägg, tuggben el pipleksak.

O vi valde en ful tjock gris som låter jätte konstigt, men jag ÄLSKAR den, tvåbentingarna är riktigt imponerade att jag inte hunnit bitit sönder den ännu... brukar ju bara ta fem minuter.

Jag har lekt med den i flera timmar nu, och den piper fortfarande...


Om en timme skall vi på kompisdate!!!!

Jag och Digger skall få busa loss nere på Balstas fotbollsplaner!!!

Digger är den där Ridgebacken som jag berättat om tidigare!!
Hoppas matte kommer ihåg att ta med kameran så nu kan få se på min coola kompis!!

Ovido - Quiz & Flashcards