Bonzo

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Bonzo - 17 juli 2008 21:41

Idag har matte o jag varit lediga, matte har fixat o trixat lite här hemma.

Sen blev det pälsvård, matte tvingade mig att ligga snällt på sidan så hon kunde borsta igenom min päls ordentligt på sidorna... matte o jag höll på att försvinna bland all päls på golvet sen..


Ikväll hade vi kompisdate med Digger igen!!!

Idag hade inte matte kameran med, lite synd eftersom det var fint väder. Hon har lovat att lägga ut nån bild på Digger o mig sen i Tisdags, men klagar på bildkvaliten. Dåligt väder och två busfrön som aldrig var stilla!!


När vi kommer hem från semestern blir det mer bus, och våra mattar tyckte vi skulle ta några promenader tillsammans oxå!!


Imorgon jobbar matte, men husse o jag är lediga... o vi ska tydligen börja packa inför semestern!!! Måste fundera på vad jag vill ha med, en grej som bara måste med är iaf min fula tjocka gris!!! Har inte lyckats ta död på den ännu.... får bli ett semester projekt!

Ovido - Quiz & Flashcards