Bonzo

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Bonzo - 6 februari 2010 19:38

Matte verkar inte ha fått nog av sin nya arbetsstad, Västerås.


Vid lunch packade vi in oss i bilen och styrde mot just Västerås.

Det hade ju funnits en tanke att på förmiddagen åka till Sala och kolla på sennenspecialen, men det var vi alldeles för trött för..


Väl i Västerås så skulle det letas köksbord.

Matte vill ju helst ha ett mörkt som går i samma nyans som vår bänkskiva/tak medans husse vill ha vitt som sköpluckorna och panelen...

Tror tyvärr matte får tänka om för de finns inga så mörka som matte vill ha.


De hittade ett vitt som var rätt fint och till ett bra pris på Mio..

De får ta sig en funderare på det...

Med oss hem från Västerås hade vi en stor påse från djuraffären, gott gott till mig. Mums!!!


När vi kom hem så åt tvåbentingarna middag, och jag åt efter dem. Tuggade lite på ett av de nya benen innan jag föll in  i matkoma... helt slut blev jag efter dagens tripp.

Till slut bad matte husse stänga av ljudet på TV:n för att höra så jag andades, vilket jag såklart gjorde.


Matte ska surfa runt lite och se om hon kan hitta några resultat från sennenspecialen!


Ovido - Quiz & Flashcards