Bonzo

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Bonzo - 9 februari 2010 22:50

Vart tusan skall vi åka nu då??

Jag har fått hjälpa matte att packa halva kvällen, det lustiga är att vi har inte packat mina saker än...???

Nääää... tror ni att jag ska få stanna hemma???

Hmmm.. kan ju vara så...

Vi har ju inte packat några husse grejor heller, bara matte grejor...


Matte säger att hon skall på BC-Möte i Örebro med kickoff på kvällen och bio tittande...  Verkar som att hon tänkt att sova kvar där i Örebro eftersom väskan skall med....

hmmm... måste ju betyda att jag kan ta hennes plats i sängen :)

Fast det blir säkert arga blicken från husse då...   


Hursom så skall iaf husse o jag vara lediga imorgon, kanske kanske kan vi gå en sväng i skogen.

Inte minsta tendens till haltande här inte, men tvåbentingarna tänker tydligen ta allt väldigt låååångsamt...


Just det, vädret var ju underbart i söndags med strålande solsken :)

Kameran var såklart med, några bilder blev det innan batteriet la av... Men de kommer en annan dag.



Ovido - Quiz & Flashcards