Bonzo

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Bonzo - 12 februari 2010 22:28

Som jag misstänkte så åkte matte med väskan i onsdagsmorse....

Men husse o jag klarade oss bra själva!


Matte hade det oxå rätt bra, först BC-möte på dagen, kvällen bjöd på visning och snack inför vårsortimentet och avslutades med förhandsvisningen av filmen "Farsan".

Mycket rolig film, som gav många skratt i biosalongen, men känsliga matte var tvungen att fälla en tår oxå... en gammal och sliten hund var med...


Matte fick även mycket beröm av VD:n och försäljningschefen som hade besökt hennes butik påvägen till Örebro.

En butik som var mycket fin och fräsch och som följde MQ:s koncept till punkt och pricka, matte växte nog några centimeter :)


Matte var nog uppe lite för länge på natten för i torsdags när hon kom hem så slocknade både hon och jag efter promenaden.

Vi promenerade förbi ridskolan och kikade på alla hästar som var ute i hagarna, spännande, iaf när de springer!


Tvåbentingarna har börjat snåla med maten till mig... när jag för engångs skull äter ordentligt så ska de snåla, de tycker jag börjar bli lite väl rund om magen.

Men snart kan jag nog röra mig som jag vill och gå långa promenader lös igen så då försvinner nog "kulan" ;)


Husse o matte ska på 30-års fest imorgon kväll så då ska jag hålla Lasse o Ulla sällskap i Mesta.

Sen e matte o jag lediga på Söndag igen, mysigt!


Grannarna ska sälja sitt hus, första visningen är på söndag, så matte och jag ska vara ute på tomten och busa, och gå promenader förbi deras hus:)

Jag hoppas såklart det flyttar in någon som har en snygg, väldoftande tik!

Tänk vilken lycka att kunna flörta över staketet hela dagarna!!!

Det verkar dock inte vara mattes högsta önskan....

Ovido - Quiz & Flashcards