Bonzo

Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Bonzo - 21 oktober 2007 19:00

Jaha då var den här helgen snart över då..

I lördags var vi hos Mattes Pappa i Hälleforsnäs, där var det fullt hus! Kikkis barns familj var där, med barnen Hugo och Hanna.

Hugo hade full koll på mig hela tiden, han är lite rädd för mig men väldigt nyfiken:)

Han ropade efter mig hela tiden men när jag kom så tyckte han inte det var så jätte kul längre...

Husse och Matte var och käkade hos Mattes farmor en stund så då tog Hugo och mattes pappa Dan mig på promenad.

Så har jag träffat mitt livs första katt på nära håll, vi stod och nosade lite på varandra, lustiga djur det där.

När vi kom hem sen så var jag helt slut, jag sov hela kvällen!

Idag har jag och Lasse lekt, husse och matte var på golfbanan igen med Putte. Vi behöver kanske inte skriva hur det gick.... men för er som är nyfikna, Matte spöade skiten ur grabbarna igen:) Så Putte du borde nog börja din försäsongs träning tidigt i vår!

Nu närmar sig utställningen med stormsteg, på lördag smäller det!

Det är lite drygt 200 hundar anmälda.

Vi är sammanlagt fem stycken Berner Sennen. Hoppas någon av dom tävlar i samma klass som jag!

På fredag ska husse och matte göra mig vackrare, de pratar om att duscha mig, jag tror att det är det som inte jag gillar riktigt. Sen kommer den där saken som matte blåser sitt hår med fram oxå.. usch usch,, men klart man måste vara extra snygg när alla sitter och tittar på mig.

Men först ska vi till veterinären igen på torsdag, så Erik får titta i mitt öra!

Karin, det är synd om dig som får jobba och slita, kanske extra mycket eftersom jag tagit ledigt, men det där fixar ni jue! Kanske behöver en liten hejjar klack så Arto och Leo är så välkomna så! Strax efter nio så gör vi våran premiär i ringen!


Ovido - Quiz & Flashcards