Bonzo

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Bonzo - 5 oktober 2008 20:26


Jag har blivit nominerad av mina blogg kompisar Leo o Max, och Bonus.



Nu ska vi se hur matte skall klara av det här.....

Vi skall tydligen nominera 7 stycken bloggar;


Zelma o Kristin

Runezzaz blogg

Bernerbergets

Lundbackens Diamanter

Fina Rossinas

Bonus

Sen är det två stycken som jag inte lyckas länka till;

Sanna: www.bernerbloggen.blogspot.com

Leo o Max: www.leosblogg.se


För er som vill anta utmaningen....

  • 1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
  • 2. Länka till personen som gav dig bloggutmärkelsen
  • 3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
  • 4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
  • 5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till.


  • OHHH!!!! Detta har tagit matten över en timme nu... o hon har inte lyckats få till bilden ännu... datorn har levt sitt eget liv... den har varit påväg ut flera gånger... o sen kunde matte inte räkna till sju utan bara till åtta!!

    Men nu verkar även bilden vilja vara med....


    Lite snabbt om min helg bara...

    Fredagen ägnade vi nästan bara åt passivitets övningar.... först fick man vänta fint utanför pizzerian, o då kom en äldre farbror och gick förbi, han sa till matten att jag var SKITSNYGG :)

    När tvåbentingarna sen ätit upp pizzan, skulle vi ge oss ut igen... nu var de sugna på godis, så blev en promenad till Hemköp... O matten o jag fick vänta utanför tills hussen kom, som tur var hade han köpt godis till mig oxå:) Mums!!


    I lördags var hussen o matten i Stockholm hela dagen, så jag var i Mesta hos husses mamma o Lasse.


    Idag har det blivit några sköna promenader i det allt för härliga höstvädret!! Tvåbeningarna muttrar något om regn, kallt o blåst. Jag tycker det är härligt!

    Så har vi firat husses födelsedag idag! Så det har varit fullt hus här!

    Jag hade tur, jag fick oxå ett paket av Eva, ett grisöra :)

    För mig får hussen gärna fylla år lite oftare om jag oxå skall få paket varje gång!!! Attans att matten o jag fyller på samma dag o firas samtidigt...


    Mitt ben är bättre!! O jag har inga problem att promenera lite längre promenader i ett "lungt" tempo.


    Nu är jag så trött sååå trött så måste nog vila ögonen lite....


    Ovido - Quiz & Flashcards