Bonzo

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Bonzo - 27 oktober 2008 20:56


Jag är så gott som frisk förklarad!!!! :))))))

Dagen har bestått av att aktivera mig så mycket som möjligt så jag skulle vara lugn när vi kom till Strömsholm!!

O så de lyckades!!!! Jag var helt slut..

Satt som ett ljus brevid hussen o matten.

Kan lova att det var mycket stolta dock lite chockade :)

Fick springa lite för att Ole skulle se hur jag rörde mig.. han klämde och kände på mig och berättade glatt för hussen o matten att han i princip kunde friskförklara mig!!!

Troligtvis var det en ordentlig sträckning i något muskelfäste som jag råkat ut för...

Jag har tre dagar kvar på min tablettkur, ska ta det lungt ett par tre veckor till sedan får jag vara lös igen och efter ytterligare någon vecka kan jag skutta o busa som jag vill igen!! Som den bushund jag är!!


Matte har inte andats ut fullt ut ännu... vill se hur jag reagerar när jag käkat klart tabletterna, men visst går vi alla runt med ett leende på läpparna nu!!!


Imorgon drar matten till stockholm på kurs, men hussen o jag e lediga!


Nu ska vi fira de glada nyheterna med köttbullar!!!


Ovido - Quiz & Flashcards