Bonzo

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Bonzo - 19 oktober 2008 21:21


Idag blev det en bra dag.

Jag har varit i skogen på sennenträff!!! JIPPIIIII!!!

Det var bara en sak som inte var så rolig.... jag var ensam sennen... hmmm.. konstigt!


Började dagen med att husses mobiltelefon ringde klockan 06.00

Matte vansinnig, aldrig får man sova... det var hans jobb som ringde.. någon stod tydligen utan nyckel vilket inte var så smart. Men denna gång svarade inte ens hussen i telefonen utan det sattes genast på ljudlös. Till saken hör att det ALLTID är till min husse dom ringer i tid o otid...

Somnade om och gick upp o kikade på formel 1 med hussen lite senare, försökte få liv i matten oxå, men hon lät bara; Bonzo HOPPA NER!!! NU!!!!


Blev prommis med hussen medans matten duschade, de skulle tydligen ner på stan och käka lunch med kompisar..

Så fick jag jobba igen då, vakta hemmet!!


När de kom hem var det dags för sennenträff!!

Fast vi var inte på samma ställe som vi brukar, och jag var ensam hund... konstigt konstigt!!

Men matte sa att vi fick ha en egen sennenträff eftersom vi inte åkte på den "riktiga" i Västerås.

Kul hade vi iaf i skogen, och kameran var med så här ska bjudas på bilder.

Men jag hoppas att nästa sennenträff blir i Västerås och innehåller fler berner än jag...


Ovido - Quiz & Flashcards