Bonzo

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Bonzo - 16 oktober 2008 22:33


Här har inte mycket hänt sedan sist...

Matte har jobbat sina monster pass, men nu är det bara en "kort" dag kvar innan helg ledighet.

Hussen o jag har iaf varit lite lediga...


Lite knäpp har jag varit senaste dagarna... häromkvällen blev jag alldeles galen när jag såg en hund på avstånd... jag pep och tjöt en lång stund....


O när hussen o jag var ute på en kvälls promenad träffade jag min pingla!!! Hon e så tjusig min älskade labbetjej!!!

Både hon o jag blir helt till oss när vi får syn på varandra...


Imorgon blir det uppstigning tidigt eftersom både hussen o matten börjar jobba tidigt...

Men det betyder att matten kommer hem tidigt oxå:)

o där imellan kommer mattes mamma för att ta mig på promenad!!




Ovido - Quiz & Flashcards