Bonzo

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Bonzo - 7 oktober 2008 19:58


Jag gillar faktiskt mina tabletter som jag får för mitt ben.

Jag åt dem en omgång när vi besökt veterinären första gången oxå, men då var de skit äckliga... bläää.. usch... spotta ut!!

Då fick tvåbeningarna kämpa för att stoppa dem långt ner i halsen, för gömde de dem i köttbullar så sorterade jag fint.

Men nu har jag kommit på att de är ganska goda och att meningen är att man ska tugga dem, de är faktiskt leversmak på dem. Fast de e inte riktigt lika goda som mina riktiga leversnitts godisar.

Men tvåbeningarna är överlyckliga att det nu går så smidigt, eftersom jag ska äta dem i 30 dagar....


Igårkväll förstod inte matte o jag varandra riktigt... för när hon gått o lagt sig så kände jag att det var meningen att jag skulle få ligga i husses säng... eftersom han jobbade sent... Men matte fattade inte!!!!

Jag ville ju bara vara snäll o värma upp husses säng tills han kom hem, det har naturligtvis inget att göra med att jag tycker det är mysigt, utan jag ville helt enkelt vara snäll mot hussen... men vad fick man för det???

Jo, sura, väldigt sura blickar från matten... så det blidde inget med det... sorry hussen, jag försökte....


Idag kom både hussen o matten hem tidigt! O innan de hade jag o Eva varit ute på promenad...

Vi hoppas att mitt reflexhalsband snart kommer in till djuraffären, för nu börjar det ju bli riktigt mörkt ute.

De har tydligen andra halsband, men tvåbeningarna envisas med att vi skall vänta tills de får in det med rätt "ljus".


Nu är matten ledig ons-tors, och hussen tors-fred. SUPER!!!

Vi ska kanske åka o hälsa på en liten hundvalp någon av dagarna, hoppas jag får hänga med =)

O så har jag hört att de börjat viska om "vi måste BADA honom" i veckan.

Finns en liten risk att det är jag som är "honom".


I helgen är det inoff utställning i sundbyholm som matte gärna skulle vilja åka o kika på eftersom en liten ulltuss ska göra sin debut i vänstervarvning där... men hon jobbar såklart...:(


Påtal om ulltussar!! Matte har sett något riktigt misstänktsamt i krokarna... imorse höll hon på att köra i diket! ULLTUSS i området!!!

Det här måste vi undersöka... vi kan ju inte ha en liten bernervalp i krokarna utan att vi har fullständig koll på den!



Ovido - Quiz & Flashcards