Bonzo

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Trött o Ledsen..

Av Bonzo - 14 februari 2010 12:19

Idag blir det en kort blogg...


Vädret är underbart, några minusgrader och solen skiner,

men vad hjälper det när man inte får springa omkring och busa i snön?

Det blir inte ens någon koppelpromenad, utan bara minsta möjliga

"göra i från sig promenad".


Matte blir så trött och ledsen att vi inte får ordning på mitt ben,

imorgon bitti blir det telefonsamtal till veterinären och hopp om en snabb röntgentid.


Nu ska matte och jag bara mysa resten av dagen....

 
 
Ingen bild

Sofia

14 februari 2010 12:53

Förstår att det känns tufft, det är ovissheten som brukar vara värst, eftersom man även har en förmåga att förstora upp allt en aning, håller tummarna att ni får en tid snabbt!
Kram Sofia

 
Linda & Nova

Linda & Nova

14 februari 2010 18:04

Men vad trist att benet inte ger med sig! Hoppas att det ordnar sig snart!!!

Ha en fin Alla Hjärtans Dag! Kram

http://runezzazanovaadelle.se

 
Wille

Wille

14 februari 2010 21:47

Men vad trist det låter. Usch vad tråkigt att inte få leka och busa i snön, springa med andra kompisar och sådant som man vill göra. Du är den andra kompisen som jag hör inte får röra sig för mycket. Min andra kompis heter Ruff och är en New Foundland.
Jag hoppas ni båda snart blir krya och pigga och får springa. Var nu riktigt rädd om dig och jag hoppas att matte din och du får ett bra besked när ni träffar veterinären. Nospuff från mig.

http://www.willebus.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

15 februari 2010 09:48

Men att det inte blir ordning på benet , nu som det är så mycket härlig snö .
Låter bra dock att ni ska ta en röntgen , är ni det minsta osäker över plåtarna be dom skicka en remiss till Strömsholm så någon ortoped får titta på dom .
Alltid bättre man tar det säkra före det osäkra .
Hoppas ni får ordning på det nu .
Camilla o Tuffa o Kliff

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

 
Leo & Max

Leo & Max

17 februari 2010 08:02

Men attans knasben som inte vill ge sig. Vi håller alla våra tassar att du väldigt snart blir helt bra så du får lite tid att busa runt i snön.
Leo & Max med tvåbeningarna

http://www.bernerboys.se

 
Madde

Madde

17 februari 2010 14:00

Hur har det gått? Kramar Madde

http://runezzaz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards