Bonzo

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Bonzo - 4 januari 2010 11:49


Tyvärr vill inte min tass bli riktigt bra.

Matte pratade med veterinären idag och han kom fram till att jag måste fortsätta  knapra tabletter ett tag till.

Om de inte blir bättre till nästa vecka så måste jag röntga tassen....


Matte säger att det här är ju helt fel tid att ha ont i tassen, vi ska ju på semester till Danmark i slutet av nästa vecka.....

Då vill jag ju kunna rejsa på stranden... vi får se hur det blir med det.


Som ni förstår så har jag rätt tråkigt om dagarna, får inte gå några längre promenader, och inte springa lös..

Så jag är lite ynklig, ligger och piper och gnäller lite så tvåbentingarna ska tycka synd om mig!

De enda roliga jag har att göra är att försöka döda mina leksaker som jag fick i julklapp av Eva!!



Ovido - Quiz & Flashcards