Bonzo

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Bonzo - 12 januari 2010 21:01


Då har matte jobbat sista dagen på sitt "gamla" jobb, hon tyckte nog allt att det kändes lite konstigt att gå därifrån...


Nu är hon ledig en vecka innan hon börjar på nya jobbet.


Vi ska ju hinna med en semester tripp till Danmark några dagar oxå, på fredag bär det av!


Nu är min tass mycket bättre, men vi har tid hos veterinären imorgon, delvis för att fixa papprena till Danmarksresan men oxå får att Erik ska kika på tassen. Jag käkar ju fortfarande tabletter, men de är slut efter imorgon.


Lovade ju att bjuda på lite mer bilder sist så här kommer de;



        


Förhoppningsvis är min tass bra nu så jag kan ut och röja, matte ber till gud att jag ska få vara lös på promenaderna igen.

För jag har såååå mycket energi, är ju van att vara ute på långa promenader med mycket spring.


























Ovido - Quiz & Flashcards