Bonzo

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Bonzo - 18 januari 2010 21:14


Ni kommer knappt tro att det är sant, men imorse var det cirkus på stranden....

Cirkusen är inte döpt än, men borde kanske heta nått med knasbollar!


Jag, Suddeludd, och farfar  var ute på morgonprommis.

Men det blev cirkus när farfar skulle koppla upp oss. Efter mycket om och men fick han tag i Sudden, platsade honom och ropade in mig....

Men när jag nästan precis är framme så gör Sudden ett av sina knasigaste klumphopp rätt emot mig.

Som ni förstår så drog jag fort som sjutton, GALNING!!!!!

Farfar blev skit sne på Sudden, hihi där fick han.

Blev inropad igen, men samma visa, när jag närmade mig så gjorde Sudden klumpiduns hopp mot mig och jag hoppade bakåt....

Farfar blev ännu sneare på honom.. och jag skällde oxå ut honom....


Men vi tog oss hem till stugan igen iaf, väl där hoppade jag upp i sängen till mina tvåbentingar med all snö som hade fastnat, mysigt :)


Efter lunch så gick jag, Sudden, husse, matte och Carola ut på promenad. Kameran var såklart med....


Kommer ni eller!?

  


 

Suddeludd eller Slabbovitsch som vi oxå kallar han eftersom han dreglar så mycket när han druckit vatten...

  


Vi spanar...

  


 

Visst är han fin när han väl står stilla en stund...??!!

  


Husse o Jag på sand-dynorna som nu är snö-dynor!

  


Fin bild va?

  


Gruppfoto!

  



Konstigt, jag har fått schäferöron, fler ben och två koppel..

  


Ohhh, kan inte nån ta bort han bakom...

  



Här har ni den skyldige...

  


Man blir faktisk lite galen

när man umgås med han ovanför....

  


 

 

Fin Sudden.

  

 

 

 

Matte hittade en båt, o då skulle det såklart fotas...

  


Sist men inte minst...

  


Får bli allt för idag.

Imorgon är det dags för husse, matte o mig att packa och åka tillbaka till Sverige.

Men klart vi ska hinna med en sista promenad på stranden innan vi åker till färjan..

 

På onsdag börjar ju matte sitt nya jobb, så jag tror att det är bäst att vi åker hem.

Verkar ju konstigt om hon inte dyker upp första dagen, eftersom hon redan börjat med två semesterdagar :)

 

Suddeludd och hans familj blir kvar drygt 1,5 vecka till, jag hörde något om att jag oxå kunde stanna....

Aldrig i livet, Suddeludd Slabbovitsch står man inte ut med många dagar...














Ovido - Quiz & Flashcards