Bonzo

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Bonzo - 17 januari 2010 14:02


Då har vi vart ute på en liten promenad.

Ska vi se vad kameran har att bjuda på......

 

Stranden var ju full av snö...

  

 

Hörru morsan släpp mig så jag kan jaga Sudden..

  

 

 

 

Så skulle det fotas på sand-dynorna oxå.

  

 

 

 

Tjoho husse, vad långt ner du står...

  

 

 

 

Så ville morsan vara med på bild oxå.

  

 

 

 

 

Skönt att ligga och vila, kan man käka snö oxå.

  

 

 

 

Promenad tillbaka till stugan.

  

 

 

 

Sudden o Farfar

  

 

 

 

Suddeludd och jag :)

  

 

 

 

  

 

 

 

Åter vid stugan.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Bonzo - 17 januari 2010 11:29


Matte blir verkligen ledsen....

Ni kan ju gissa vad som hänt?

Vad brukar hända när vi är på semester?

Jag blir såklart sjuk.... Nu var jag ju kanske inte kärnfrisk innan vi åkte heller, men det tassonda hade vi ju troligtvis fått bukt på....


Men nu är jag halt igen........:(:(:(:(

Matte tror inte att det är tassen som är orsaken utan att det sitter högre upp.

Hon är rädd för att det är en sträckning igen, det är såklart höger framben igen som spökar.


Som tur e så har vi både smärtstillande och anti-inflamatoriska tabletter med oss.

Men det är så jäkla typiskt att det alltid händer när vi har semester och har världens tid för mysiga lång promenader...

Ovido - Quiz & Flashcards