Bonzo

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Bonzo - 14 januari 2010 21:48


Ja nu är det så gott som packat o klart inför Danmarksresan imorgon.

Ska bli skönt att komma iväg några dagar tycker iaf tvåbentingarna...


Fast jag vet inte om jag har så stor lust att resa någonstans med matte.... vi har vart osams idag, riktigt osams.... Hon var rent ut sagt asförbannad på mig, och riktigt riktigt besviken...

Jag "råkade" springa fram till två andra hundar för att säga hej utan att matte gett tillstånd... inte poppis! Hundarna hade inget emot att säga hej till mig men deras husse var inte alls glad på matte....

Påvägen hem gick jag snällt brevid matte, bäst att göra det när hon är sådär jäklans arg.

Vi mötte ytterligare en hund påvägen hem, hans husse frågade matte om de fick hälsa, - NEJ!!!! han har precis rusat fram till två andra hundar utan lov, så han ska inte hälsa på någon mer hund alls idag.

Då muttrade han och gick vidare...


Det gick som ni förstår bra hos veterinären igår eftersom jag var lös på promenaden idag...

Erik tyckte tassen såg bra ut och tror inte att den kommer att besvära mig något mer, men lite lungt ska jag ta det nu i början...


Nehe dags att tänka på läggdags så vi är utvilade imorgon.

Datorn följer såklart med, så ni får se Skräcken och jag rusa omkring på den långa stranden...




Ovido - Quiz & Flashcards