Bonzo

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Bonzo - 2 maj 2010 20:57

Men gudars vilket fint väder vi fick idag!

Strålande sol och stundtals t-shirtväder.

Som ni kanske förstår så uppskattar ju inte jag värmen lika mycket som tvåbentingarna, men det är ju livets gång att det ska bli varmt ibland.


Imorse ringde klockan redan klockan 07.45 simning stod på schemat. Helt tokig blev jag när jag såg vart vi var, jag kunde inte sitta still eller vara tyst medans matte skulle anmäla att vi var på plats.... så ivrig är jag att få simma!

Husse o matte tycker att jag är så duktig som simmar runt runt i bassängen.


När vi kom hem så var farfar här och fixade med våran gräsmatta som tvåbentingarna anklagar mig för att ha förstört.. taskmörtar man ska väl använda gräsmattan nu när man fått en eller?


Efter lunch kom Eva och följde med matte och mig på skogspromenad, måste ju visa upp min skog för henne!!!


Därefter blev det mer trädgårdsarbete, så nu får jag inte gå på gräsmattan eftersom där ligger massa gräsfrö och heller inte på altanen för den har matte oljat in...


Kan lova er att jag är helt slut så det ska bli skönt att tvåbentingarna ska jobba imorgon så jag får en stund för mig själv, då ska jag SOVA :)



Ovido - Quiz & Flashcards