Bonzo

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Bonzo - 8 maj 2010 21:52

Tvåbentingarna skrattade gott åt mig igår på simningen.

De har ju alltid trott att simma har vart bland det bästa jag vet... visserligen tycker jag att det är rätt kul.

Men det finns en grej som är ännu roligare..... Att stå på rampen pipa lite och sen göra världens klumphopp ner i bassängen.

Vattnet skvätter överallt, det mesta på matte :)

Det tycker jag är riktigt skoj :)


Matte tyckte att de skulle köpa ett nytt simkort till mig i födelsedagspresent, eftersom det var sista gången på det gamla.

Men tråkhusse tyckte tydligen inte det....:(


Sen tyckte matte att det skulle vara skoj att åka på utställning snart, men då satt husse knäpptyst.... TRÅK HUSSE.... Visst jag gillar ju inte utställningar sådär jättemycket men det är ju alltid kul att titta på brudar:)

Men husse verkar ju tycka att vi bara ska sitta hemma och häcka....


Matte är faktisk rätt sne på honom....


Nehe nu verkar det vara dags för en promenad, för det står en stor polisbil lite längre bort på gatan, här måste ut och kolla vad som står på.

I dessa lägen tycker tvåbentingarna att det är väldigt bra att kunna skylla på att hunden måste ut och kissa, fast i själva verketet så är det bara dom som är väldigt nyfikna....

Ovido - Quiz & Flashcards