Bonzo

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Bonzo - 14 maj 2010 20:57

Här har det firats födelsedagar, på den riktiga dagen firade vi med kycklingfilé finns bara en sak som är godare än det, och det är såklart GRILLAD kyckling...

Men filén satt fint den med.


I onsdags så var Eva, Ulla o Lasse här och firade matte och mig.

Eva hade med sig fina presenter till mig, tur det för jag har ju inte fått nån av husse o matte förutom kycklingen då...

Jag fick schampo, nu gillar ju inte jag att bli duschad men det var väl skoj ändå?!

Fick goda torkade "hamburgare" och en jätte fin leksak som jag älskar och den ska jag ha med mig i vattnet när jag simmar.

Tvåbentingarna får "gömma" den för de e rädda att den kommer att bitas sönder annars...


Matte fick oxå många fina presenter som hon blev glad över.


I måndags när matte fyllde år så fick hon en bok av husse... det var visserligen väldigt snällt, men kanske hade hon förväntat sig något mer?!?!

Husse sa att hon skulle få en present till, men den var inte riktigt klar än så det fick bli senare i veckan...

Matte gissade att husse hade förstorat ett foto på mig som hon skulle få....

Men husse tiger som muren och skrattade bara åt matte som försökte lirka fram vad det var.

I onsdags så åkte tvåbentingarna till Kungsör för att hämta bilen som fått en ny framruta. De passade på att stanna till i blomsteraffären. Där firades matte med tårta och fina presenter.

Där fick hon oxå presenten från husse, när hon såg paketet så tittade hon på husse och menade att hon gissat rätt...

Men kan lova att hon blev rätt paff när hon öppnade det..


Minns ni för nån vecka sen när jag skrev att jag rullat mig i jorden som husse grävt upp, och att han blev tvungen att duscha mig för att jag blev så smutsig??

Nu stämde inte riktigt det, visst hade husse duschat mig men det var enbart för att jag skulle bli riktigt snygg inte för att jag var skitig för jag hade faktisk inte rullat mig.

Det var nämligen så att vi hade tid hos fotografen som skulle fota mig, många bilder blev det. Både i studion och utomhus på en brygga. Utomhus var kanske lite bökigt eftersom jag ville bada :)


När den bästa bilden var vald så har fotografen lyckats få över den bilden på tre vitmålade brädor, som skall sättas på väggen med litet mellanrum.


Det var så otroligt fint, bildbevis kommer när vi lyckats få upp den rakt på väggen!!


Måste berätta vad matte och jag såg i skogen igår morse, Helga!!!

Älgen som sprang över oss i vintras lullar fortfarande kvar i skogen. Men den här gången sprang hon inte över oss.


Imorgon har de lovat 20 grader varmt, tvåbentingarna är lyriska medans jag funderar på vart jag skall hitta svalka....

Ovido - Quiz & Flashcards