Bonzo

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Pappa har lämnat oss....

Av Bonzo - 12 oktober 2008 21:28


Idag fick matte det tråkiga beskedet att min pappa,

Kwanita Bosley har somnat in...

Våra tankar finns hos Bosleys ägare Kristine med familj.


Tyvärr har varken matte eller jag haft äran att träffa min pappa, men de som gjort det säger att den hunden är/var helt underbar!!

Självklart var han en riktig snygging oxå, vilket han bevisat eftersom han blev champion i många länder.


Men när någon lämnar oss föds det nått nytt...

Bosley har blivit pappa på Eklövens Kennel.

Grattis Carina o Boris!!


Bosley du finns i våra tankar....

 
 
Åsa

Åsa

13 oktober 2008 11:18

Hej Pernilla!
Nu skäms jag som en hund....jag skulle ju hört av mig!
Här är Lars Audells nr: 08-51023380
så du kan beställa tid!!

Kramar Åsa
Ps. Träff på söndag skriver ut det idag!

http://www.behrenskennel.se

 
Pernilla, Akira och Sweety

Pernilla, Akira och Sweety

16 oktober 2008 04:49

Buzz som han kallades ibland till vardags Var en helt underbar hund, jag fick tillfället att träffa honnom några gånger både i sverige och hemma hos Kristine i Danmark, en Hane med en helt underbar personlighet och charm. jag kommer då aldrig glömma honnom. Synd att ni aldrig fick möjlighet att träffa honnom.. men ni har ju en egen liten junior i honnom där hemma. när Bonzo studsar upp o ner.. då e det pappas linjer i honnom som visar sig! pajazen! :)

http://www.akiraqueen.com

 
Carina & Boris

Carina & Boris

17 oktober 2008 15:44

Tack för grattiset till Bonzo's små halvbröder:D
Som Pernilla skriver hade vi äran att få rå om Bosley ett tag och underbarare hane än honom kan man inte tänka sej, så vi är väldigt glada att vi fick chansen att para Ewa med denna stiliga herre och att det resulterade i dessa små filurer. Jag kommer aldrig att glömma honom, han var speciell.

Kram Carina, Boris & Co

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards