Bonzo

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Bonzo - 3 december 2008 19:00


Hejohå, här händer det grejor skall ni veta...

Kan ju börja med att berätta att jag får duscha minst en gång om dagen, matte skyller på det tråkiga vädret.

Gillar inte alls badkaret, så nu har jag slutat att hoppa i självmant. Ni kan ju gissa vilka problem det medför för matten... 50 kilo som ej vill i badkaret :)


Idag har jag varit och busat med min favvo kompis, Ridgeback hanen Digger!!

Oj, vad vi rejsade gärnet. Matte var helt chockad att jag orkade hänga på i hans tempo hela tiden. Men kan lova att jag slocknade direkt efter badkaret....


Vi söker en löptik, som är villig att följa med oss till veterinären på Måndag, för då skall det tas spermaprov på mig. Veterinären sa att det underlättar om man har med sig en löptik, någon frivillig??

Varför då detta spermaprov??

Jo, jag har fått den stora äran att para mig.

Tiken löper redan så troligtvis blir det parning luciahelgen.


Men vi ska nog suga på karamellen ett tag innan vi avslöjar tik och kennel.

 Matte älskar hemligheter, fast hon är inte särskilt duktig på att hålla dem :)

 Nu ska jag gå och drömma om min tjej!!


Ovido - Quiz & Flashcards