Bonzo

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Bonzo - 14 december 2008 18:00


Husse o matte hade ju lovat att jag skulle få en lugn dag idag, efter alla tjejbesök i helgen...

De skulle ju åka och köpa julklappar, men tror ni att de pallrade sig iväg??? NEJ...

Halva dagen diskuterade de om de skulle åka eller ej, som ni förstår hade ingen av dem någon större lust....

De fastnade framför tv:n, var en massa skidor av olika slag.

Sen somnade matten framför tv:n

Så de kom aldrig iväg...

Lite smått griniga har de varit idag.

Vi skulle ut på promenad på eftermiddagen, men det slutade inte så bra....

ok, jag skötte mig kanske inte riktigt exemplariskt. Matten blev arg, o efter en stund blev hussen oxå jätte arg på mig.

Men då blev matten arg på hussen för att han gick in och förstörde tyckte matten. Det hela slutade med att hussen gick åt ena hållet och matten åt andra... MEN jag då????

Hallå???? Vad gör ni?? Vem skall jag terrorisera nu då?

Blev till slut så att jag följde med matten, för hon hade ju mitt koppel, man kan ju inte gå hem utan koppel???

O eftersom hussen gick hemåt var jag mer sugen på att följa med matten eftersom det antagligen skulle bli en längre promenad.

Lång blev den kan jag lova, efter lite allvarligt snack med matten så skötte jag mig sen exemplariskt hela promenaden.


När vi kom hem hade hussen tagit fram den gröna med slangen så det var fint hemma igen.

Så nu är vi alla sams igen.. skönt.

Julklappar får de köpa en annan dag, de har ju redan köpt den viktigaste julklappen, den som är till mig!!!



Ovido - Quiz & Flashcards