Bonzo

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Bonzo - 12 december 2008 23:36


När matten och jag var ute och gick på eftermiddagen idag så ringde uppfödaren där vi skulle para.

Vips så var det redan dags för parning, och det skulle helst ske på direkten!

Matten o jag skyndade hem i snön och hussen fick lov att smita från jobbet.

Packade in oss i bilen och styrde mot "min tik".

Uppfödaren var lite fundersam på hur detta skulle gå eftersom hon inte var som hon brukade vid löp.... och tidigare på dagen nobbat en kille ganska ordentligt.

Men prova skulle vi, och till en början dansade hon och visade upp sig så fint för mig...

Klart man blev sugen...

Men hon vände totalt. Från att ha visat upp sig till att inte vara så jätte intresserad av mig längre...

O jag var lite för ivrig på gröten... efter att tvåbentingarna fikat en stund så gjordes ett nytt försök.

Vilket gick bättre eftersom jag lugnat ner mig en aning, men vi fick tyvärr inte till det fullt ut!


Så det blir inga Bonzobjörnar denna gång... tyvärr...

Husse o matte är nog allt lite besvikna, men förhoppningsvis har jag lärt mig av detta till nästa gång, och kanske har jag tur att tiken är lite mer sugen nästa gång...


Nu är vi helt slut alla tre så nu ska vi bädda ner oss och ta en riktig sovmorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards