Bonzo

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Bonzo - 21 december 2008 19:00


I Torsdags blev det riktigt bus med min polare Digger!!!

Oj vad vi röjde, full fart var det!!!

Matte tog några bilder men inga som blev bra eftersom nån av oss alltid vände rumpan till. Vi hade verkligen inte tid att ställa upp som modeller när vi kunde busa istället.

Resten av dagen var det full fart på matten, tvätta, dammsuga, knaka rygg, handla mat... o det värsta av allt..... duscha mig!!! Sååååå jag såg ut efter Digger buset!! Var nu inte bara magen o benen som var smutsiga, jag var mer el mindre lerig hela jag!! Vilket såklart ledde till grovrengörning av badrummet när vi var klara....


Lördag o Söndag har jag varit på dagis, dvs hos Husses matte o Lasse!!

Hussen o matten har jobbat för fullt.

Alla tre har varit helt slut på kvällarna.... jobbigt att vara på dagis faktiskt!!


Imorgon ska husse o jag vara lediga på dagen, sen åker han till jobbet så jag får vila några timmar innan matten kommer hem.


På tisdag så dumpar hussen o jag matte på jobbet innan vi drar till Kungsör för att hjälpa till med alla julgrupper.

Funderar på vad jag får hjälpa till med??? Kanske tugga sönder gamla blomstjälkar, nån måste ju göra det oxå!!


Sen är det äntligen JULAFTON!!! Då får man en massa paket, jag önskar mig leksaker, tuggben, en massa godis och en snygg tjej!!

Men undra hur de ska kunna slå in en snygg tjej i paket?? Fast det är klart min matte slår ju in en massa fina paket varje dag på jobbet så hon borde väl klara av det??!!

jag tycker att jag varit snäll så jag borde väl få det jag önskat mig?


Neee, nu måste jag sova vidare..



Ovido - Quiz & Flashcards