Bonzo

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Bonzo - 5 november 2009 11:37

....Jag ser det snöar, de va ju roligt Hurra!!

ÄNTLIGEN, nu är det min favoritårstid!!! Snö, snö, snö!!

Matte försöker att förklara att snön kommer att förvinna ganska snabbt, men jag tror inte på henne, Glädjedödare!!


Det kom faktiskt lite snö redan igår, men tyvärr inget som låg kvar på marken..

Jag hade det bra i Mesta, det blev en låång dag som vanligt när tvåbentingarna åker iväg för att göra något med köket.. Trodde ett tag att de glömt bort mig....


Allt hade gått bra med köket, de fick hjälp av en jätte duktig tjej att fixa det sista.

Gick rätt smidigt att plocka ihop allt på "Tag själv lagret" oxå, o tro det eller ej men allt fanns hemma!!

Eller inte riktigt, det saknades lite inredning till lådorna men det ska ju ändå på plats sist!


Det är ett litet större problem det här med sofforna... just den färgen tvåbentingarna skall ha är en nyhet och en väldigt stor efterfrågan på, så den har vart slut rätt länge....

Men vi behöver de ju inte förens om några veckor så vi får hålla tummarna att dom hinner komma in tills dess...


Nu ska jag vila ett par timmar medans matte som vanligt ska packa lite, jag förstår att ni börjar fundera på hur mycket grejor vi har igentligen eftersom hon packar jämt....

Jag kan bara ge er svaret; MASSOR!!!!

Men sen ska vi ge oss ut på promenad igen, och eftersom det snöar rätt mycket nu så borde snön ligga kvar på marken.... Så då ska vi busa loss ordentligt ute på fotbollsplanerna!!!

Ovido - Quiz & Flashcards