Bonzo

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Bonzo - 11 november 2009 21:50


Husse o jag var i Kungsör i tisdags och monterade ihop lite av köket!

Det gick strålande, var inte så krångligt som alla påstått... Men sen e ju min husse rätt händigFörvånad Eller inte!?!?


Gick tyvärr inte att undvika Sudden... Han har ju en förmåga att vara lite överallt, helst där jag är...

Så två gånger smet jag ut i affären när inte Husse såg...

Kom tyvärr inte längre än fram till kassan, tyvärr uppmärksammade Tuija mig då, en tjej som jobbar i affärn....

Typiskt, så åkte man in igen.... till Sudden...


Som tur är så vet husse o matte varför jag gör det.... för att komma bort från Sudden, eftersom jag innan Sudden kom aldrig hade en tanke att passera tröskeln från arbetsrummet.


Men vi gjorde faktiskt framsteg oxå... Vi åkte bak i bussen båda två, och det gick strålande!!



Vad händer på fredag då????!!???

Jo, äntligen ska jag få se vårt hus!!!!! JIPPI!!!!

Hoppas för guds skull att det är något skapligt hus dom har köpt nu, och att det finns snygga tjejer på min gata!!!

Har hört att det iaf finns två snygga berner flickor i närheten!! Etta o Rea :)

Rea och jag lekte rätt mycket när vi var små valpisar, och den ena var mer galen än den andra brukade tvåbentingarna säga....


Nehe dags att tänka på refrängen....

Måste vila upp mig inför helgen då jag ska vakta huset Glad


Ovido - Quiz & Flashcards