Bonzo

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Bonzo - 17 november 2009 08:56

Usch vilket trist väder det är nu... Grått, skitigt och blött!

Betyder att jag får besöka badkaret några gånger per dag....:(


I söndags "dumpade" tvåbentingarna av mig hos Lasse när dom skulle åka till huset....

Det regnade så de ville inte att jag skulle vara ute på tomten och inne fick man tydligen inte vara eftersom golven inte var klara... Matte påstår att hon inte var så sugen på att ha min päls inlackat i köksgolvet...


Men jag och Lasse hade det bra, som vi alltid har. Käkade några köttbullar till lunch!! Sen tog vi bilen och åkte en sväng till huset för att kolla läget. Eftersom jag inte fick komma in så hoppade jag upp och kikade in genom fönstret istället, snacka om att de blev förvånade när jag stod med nosen på fönsterrutanGlad

O gissa vad de gjorde??!?! Jo fikade såklart.. inte konstigt att det tar tid när dom är i huset om det ska fikas hela tiden....


Golvet i köket är iaf slipat och lackat nu, och det blev sååå fint... Så nu blev tvåbentingarna rätt sugna på att slipa de övriga golven oxå... Men det blir det inget med.....


Igår hände inte så mycket i huset tydligen, husse var bara där och la ut lite papp på golvet.

Idag kommer elektrikern och ska dra lite el..


Imorgon måste matte och jag vara i huset klockan 08.00 för från det fram till 12.00 kommer viasat och ska sätta upp vår parabol och dra lite sladdar...

För att de ska kunna göra sitt jobb så var det tvunget att finnas en TV där då...

Tvåbentingarna hade ingen lust att släpa med våran så de åkte och köpte en ny i söndags! Så nu kan ingen mobba oss för att ha tjockTV längre...


Nehe nu ska matte cykla iväg till jobbet och jag ska vila några timmar innan husse kommer hem....


Kameran var inte med i söndags därför inga kort... Men vi gör ett nytt försök att få med den imorgon kanske.


Ovido - Quiz & Flashcards