Bonzo

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Bonzo - 6 november 2009 22:22


Nu har matte avslutat omröstningen här på bloggen.

Vinnare blev reflexvästen!

Så igår när husse slutat jobbet så fick han åka ner till stan, och vart köper man en reflexväst till hund?

Jo, claes Olhsson såklart Glad

De var nämligen slut i djuraffären när matte var där sist, de hade bara pytte pytte små kvar, och jag är ju en stor och ståtlig grabb i mina bästa år. Så vi slog till och köpte en på classe för hela 29 kronor!!


Ikväll på promenaden så invigdes den, och efter första promenaden så är den fortfarande helFörvånad

Jag syndes även bra i mörkret, och det var ju det som var lite grejen....


Idag är det endast 1 vecka kvar tills vi får nycklarna till huset....!!!! SPÄNNANDE!!!

Äntligen ska jag få se vad tvåbentingarna köpt för något, kan ju hoppas att det inte är något ruckel... En stilig kille som jag behöver ju ett hus med stil!

Men det viktigaste är att jag ska kunna ligga ute och spana hela dagarna och det har matte lovat att jag ska få göra.. Hon är bara lite orolig att jag inte kommer vara inomhus med henne och husse alls...


Imorgon är det Mesta som gäller för mig medans tvåbentingarna jobbar, förhoppningsvis är det skapligt väder så man får ligga ute och vakta tomten.


Trevlig helg!





Ovido - Quiz & Flashcards