Bonzo

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Bonzo - 20 november 2009 22:01


Matte har börjat härrja om att jag fäller mer än någonsin....

Vad gör det lixom? Det kommer väl ny päls nån gång i framtiden...??

Tycker jag har ganska mycket päls så det kan väl inte göra något om jag lägger lite på golven?


Då kryper det fram... Husses o min stora fasa.... Ja ni kan väl gissa vad matte gjort utan att berätta?

Jo, tänk till nu.... vad har mattar gjort när de blir helt förfärade över att man tappar lite päls??


Anmält till utställning såklart...

Tror faktiskt att det bara är matte som ser fram emot det.

Jag stannar hellre hemma och myser i någons knä än att springa vänstervarv och husse tyckte nog att det fanns 100 andra saker att göra den dagen eftersom vi nästan precis flyttat då..

Men matte tyckte det var en lämplig utställningFörvånad


Så... Hund2009 se upp, för vi dyker nog uppFlört

Om jag har nån päls kvar förståss....


Huset står kvar och bygget går framåt..

Nu väntar vi på rörmokaren, förhoppningsvis dyker han upp imorgon. Ev så skall det tapetseras i helgen oxå.

O så ska nog ett barn födas oxå, han som hjälper oss med köket skulle blivit pappa förra lördagen, 2 veckors sen imorgon alltså..

Vi tycker det vore lämpligt och de pressar ut ungen så snabbt som möjligt nu, så får han vara hemma och mysa med bebisen i helgen, för nästa vecka ska skåpen upp Obestämd


De va allt för idag!

Ovido - Quiz & Flashcards