Bonzo

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Bonzo - 13 november 2009 18:13


Jaha då var den stora dagen här, FREDAG DEN 13:E......  som denna gång inte inneburit någon skräck, utan bara lycka, de sista papprena skrevs på huset och nycklarna blev våraSkrattande


Under tiden papprena skrevs så fick jag vänta i bilen....

Men sen fick jag hänga på husse  till huset, då hade vi dumpat matte på jobbet.


Nu blev det väl inte jätte kul i huset, tvåbentingarna rev bara köket och jag fick inte vara med i köket, så jag låg och pep och hade mig. Till slut fick jag iaf gå ut, men taskhusse band fast mig på "uteplatsen".

Tyvärr var inte nyponhäcken tillräckligt tät för att han skulle våga låta mig vara själv lös på tomten...

Så det problemet ska matte grubbla på inatt när hon igentligen skall sova, klart jag måste kunna vara lös på tomten så fort som möjligt.

Nu tror väl kanske inte tvåbentingarna att jag skulle rymma direkt, men det är lite läskigt eftersom den större vägen går utanför häcken..... o vi vill ju absolut inte vara med om nån olycka.

Men tvåbentingarna fixar nog det där!


Det gick tydligen strålande att riva köket, snabbt och smidigt!


Imorgon skall mattes farbror och bror komma och slipa golvet i köket och behandla de andra med någon braig behandling Skrattande


Så husse, matte o jag kan nog inte göra så mycket vettigt då, så jag tycker vi ska ta en ordentlig promenad i området, vill spana in skogen som ligger intill.

Till en början så kanske vi får hålla oss till motions-slingorna finns flera olika att välja på....


Som ni förstår är jag rätt trött nu.... var rätt jobbigt att vakta huset.... Ska sova lite nu, fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards