Bonzo

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Bonzo - 19 mars 2009 08:51


Som tur var tycker husse att jag fortfarande ser ut som en berner trots att matte vart framme med saxen... så jag behöver inte skämmas!!!


Eftersom matte har jobbat långpass dom här dagarna så har det vart strålande väder ute!!!! Typiskt säger matte.


Husse och jag var lediga i tisdags, så vi var i skogen en sväng och röjjde!!


Har hittat fyra nya kompisar, änderna i ån. Så varje gång vi kommer till ån så måste jag springa fram till kanten och leta efter dem, ibland har de faktiskt rymt! Oftast så flyger de iväg när jag kommer för nära... Tvåbentingarna är lite oroliga för att jag ska hoppa i, och vattnet där är av den äckligaste sorten!!! Men en så länge så kikar jag bara på dom i vattnet....


Matte ringde och bokade fler simtider till mig, så nu är vi uppbokade hela April.


Nehe nu kan inte matten hjälpa mig med datorn längre för hon ska åka o jobba....

Ovido - Quiz & Flashcards