Bonzo

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Bonzo - 1 april 2009 21:12


I tisdags var det som skrivet tidigare ingen sovmorgon alls... klockan 04.45 var jag ute och röjjde loss, ganska skönt att få gå och lägga sig och sova några timmar till när husse o matte åkt.


Promenad med hussen på eftermiddagen sen drog vi till Vingåker för att hämta hem Lasses nya bil, som jag hoppas få provåka snart!!


När klockan närmade sig åtta, la jag mig vid dörren för att hälsa matten hem från jobbet!! Jag väntade o väntade.... husse sa att hon inte skulle komma, Vaddå INTE komma??? Hon brukar ju komma vid den här tiden.

Men tråkigt nog hade han rätt hon kom inte.... fick försöka somna utan henne, vilket fungerade det oxå, men vart tusan var hon????!!???


Det blev onsdagmorgon och hon hade fortfarande inte dykt upp.... visserligen har husse o jag haft en bra dag tillsammans eftersom han vart ledig... Men tusan matte, har du glömt mig?!?!?!?


När klockan närmade sig åtta så intog jag återigen platsen innanför dörren, nu måste hon väl komma?!?!

O vem stiger in strax efter åtta???

Min MAAAATTTTTTTEEEE!!!! Blev så glad så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, jag var högt och lågt och svansen gick som bara den. Matten såg oxå överlycklig ut att få träffa mig igen!!!


Skönt att allt är som det ska igen...

Ska ta med henne ut på kvällskissen nu, sen blir det nog sängen, hon ser rätt trött och slutkörd ut min matte. Jobbigt att vara på utbildning i Göteborg tydligen...


Till helgen händer massor av roliga saker, men mer om det en annan dag....

Ovido - Quiz & Flashcards