Bonzo

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Bonzo - 30 april 2009 22:40


Här hemma lunkar allt på som vanligt...

Tvåbeningarna har jobbat i veckan, men som tur e så har husse slutat tidigt de flesta dagar så jag har inte behövt vara själv så länge...

Idag kom Eva på eftermiddagen och tog med mig på promenad oxå!!


Valborg? Va e det?

Tydligen firas den idag.. fast vi har bara varit hemma o tagit det lungt eftersom husse jobbade lite sent och börjar tidigt imorgon bitti!


Husse o jag hämtar upp matte på jobbet imorgon när hon slutar sen drar vi vidare mot Strömsholm för lite simning igen!!

Vi har tider bokade hela Maj, men nu kan man ju snart börja simma ute i sjön istället!!


Värmen tycker jag är jobbig, den tar ganska hårt på mig... Jag flåsar mer en vanligt, men matte säger att jag snart vänjer mig vid den... SUCK, hoppas det blir en sval sommar...


Nu är iaf husse o mattes semester bokad! Så nu kan här börja planeras.

Det blir en tidig semestervecka och tre sena. O vi hoppas såklart kunna tillbringa lite tid i Lasses stuga i Strömstad!

 Men det är ju ett tag kvar till dess.....

Ovido - Quiz & Flashcards