Bonzo

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Bonzo - 24 april 2009 23:21


Ja, nu vankas det tydligen utställning igen.... Jädrans matte som drar med husse o mig på sånt... Finns väl mycket roligare saker att göra?!?! Eller?!?!


Det blir uppstigning tidigt på söndag eftersom duschning av mig kommer att ske på morgonen, eftersom matte skall på köpcenterfest imorgon kväll.

Jag har sagt åt henne att ta det lungt med flaskan, vill ju inte att hon ska åka dit för koppelfylla med hund i ringen!!

O husse han vägrar totalt att "fjanta" runt i ringen tillsammans med mig!


Imorgon skall jag ladda upp med en dag i trädgården hos Lasse, medans tvåbentingarna jobbar.


Jätte grattis till min syster Cizzi och hennes ägare i Norge för det fina röntgenresultatet!!!


Runezzaz C-kull

7 av 8 Fri röntgade!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards