Bonzo

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Bonzo - 23 april 2009 22:01


Dagen började med morgonprommis och lite "utställningsträning".

Men usch vad varmt det var ute... Phuuuu... ska det hålla på att vara så här varmt flera månader nu... jag vill ju ha snö istället!!


Sedan friserade matte mig lite grand... resultatet?? Hmm.. ja... vi får väl se vad Svante tycker på Söndag...


Efter att husse kommit hem från jobbet blev det äntligen dags att åka till Strömsholm och simningen :)

Tro det eller ej, men kameran var med och det fanns batterier kvar..


 Här är jag påväg i plurret!!!

Jag har siktet inställt på den lilla ankan i vattnet.... ska man bada så måste man ju få ha badankor med....


 Här lyckas jag fånga den lilla gula ankan...

Förstår inte varför matte envisas med att jag skall dricka vatten när jag kommer upp, jag får ju i mig tillräckligt när jag fångar ankan....


Har gett upp ankan den får ligga och flyta ett tag, mitt blåa gummi ben är oxå bra att ha i munnen.


 Titta vad fint jag vänder....


 Närbild på mig, ankan har jag gömt i munnen....


När jag simmat klart blir det alltid en kortare promenad utomhus, och idag var det stora hästar överallt, en kom t.o.m rakt emot mig, blev lite rädd så jag gick rätt in i sidan på matte...

Avslutar dagens blogg med några bilder från land!


 Spanar in hästarna....














Ovido - Quiz & Flashcards