Bonzo

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Bonzo - 9 april 2009 19:58


Husse och jag började dagen med en promenad imorse.

Efter lunch kom matten hem, och de satte igång att laga lunch, tacopaj blev det!


Sen drog vi alla tre till kungsör, en snabbvisit hos "farfar" och alla andra i affärn. Där smackade matte i sig en massa annanspaj, den såg grymt god ut. Men jag fick nöja mig med ETT kex. Matte tog TVÅ bitar paj, livet är orättvist!!


Sen styrde vi bilen mot Strömsholm och simningen...

Vi hade tur, tiden innan oss var tom så vi kunde smita in några minuter tidigare, vilket gör att man inte behöver stressa så inibängen!


Idag bestämde jag mig för att traska i vattnet helt själv, fast jag pep och gnällde lite påvägen ner för rampen :) Men helt själv gick jag!!

Simningen gick oxå toppen, idag behövdes bara en lina istället för två, och den behövdes enbart för att hindra mig att simma upp på rampen när jag simmade förbi den.


Nu har jag fått middag och jag smackade i mig allt med god aptit, man blir hungrig av att simma!

Så nu ska jag tugga lite ben innan jag somnar...


ÖNSKAR ER ALLA EN

GLAD PÅSK!!

Lycka till alla som ska vänstervarva i helgen!!

Ovido - Quiz & Flashcards