Bonzo

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Bonzo - 2 juni 2009 22:36


Tänkte bara lämna ett litet livstecken här!

Allt rullar på som vanligt, och äntligen har det blivit behaglig temperatur här igen!

Matte har varit lite trött de senaste dagarna, har ont i någon muskel eller något som sitter i hjärthjöjd. Det hugger och har sig, värst när hon ligger ner, så det blir inte så mycket sömn för hennes del.

O jag gjorde väl inte saken bättre imorse... när klockan var 05.00 var jag klarvaken. Hmmm.. va ska man hitta på?!?!?! Kanske nån vill leka med mig?? Stirrade på hussen o matten i sängen, nehe de sover som stockar.. får hitta på något själv då!

Satte mig vid kortsidan på sängen och körde lite Bonzospecial!

Jag sitter då med rumpan mot sängen och hoppar bakåt in i sängen... o efter några hopp så vaknade tvåbentingarna oxå till liv!!! Men de var inte leksugna så jag fick leka själv med min pipleksak, som tur var för husse o matte så har jag redan dödat pipet, men den e skoj ändå, tog den i munnen och skickade iväg den allt jag hade, sen anfaller jag den, sparkar iväg den och nytt anfall!

Men husse lackade på mig efter en stund så då fick jag gå o sova igen :(


Imorgon är vi alla tre lediga, får se vad de har för planer då... sovmorgon har önskats, får se om jag oxå känner för det :)

Ovido - Quiz & Flashcards