Bonzo

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Bonzo - 18 juni 2009 20:53


Igår var en ganska lugn dag, tack o lov!!!

Var några timmar i Mesta medans tvåbentingarna spelade golf, annars var det rätt lungt.


Idag var det dags för Bonus-besök!!!

Min polare från Stockholm skulle komma och hälsa på oss!!

Vi hämtade upp dem på tågstationen, sedan styrde vi bilen mot skogen!!

Trots lite regn så hade vi en trevlig eftermiddag!

Det spelade faktiskt inte så stor roll att det regnade eftersom vi badade en del i diken, sjöar och övriga pölar!!

Fast jag var nog bara nere i ett dike, medans Bonus hittade alla ställen som hade lite vatten, kanske skall tillägas att det var inte bara rent vatten i dessa pölar.

Jag gillar ju att bada o simma, men Bonus han var verkligen helt GALEN i vatten!!! Inget kunde hindra honom när han såg en pöl, roligast tyckte matte var att se när han fick syn på sjön.... han fullkomligt slängde sig i!!!

Tanken var att han INTE skulle bada eftersom han precis blivit sprayad med FrontLine och även har lätt för att få fukteksem... Men som sagt inget kunde hindra honom!!!


 



 Jag tyckte nog att vi skulle ha gjort upp lite om vem det igentligen var som skulle bestämma av oss... så jag var lite väl kaxig tyckte matten.


Efter promenaden, som matte lyckades virra bort oss på, så åkte vi hem! Bonus fick en omgång med fönen och sedan blev det fika för tvåbentingarna, medans Bonus tuggade mina ben... Nej alltså inte MINA ben, utan mina tuggben!!

Helst ville han ligga i soffan brevid hussen och tugga men det fick bli under köksbordet...


Innan matte skjutsade tillbaka dem till tåget så var det tydligen dags för fotografering... Så hussen fick följa med ut som fotograf medans våra mattar fick ställa upp oss fina killar!!


 Matte o jag till vänster, Bonus o hans matte Anna till höger.


 Rätt trött var jag efter att de åkt hem, så efter middagen traskade jag in i sovrummet och vilade ögonen.....


ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG MIDSOMMAR!!!











Ovido - Quiz & Flashcards